Ut med det gamla…..


Snart är det dags för ett nytt spännande fiskeår.
Just nu väntar jag på att isarna skall bli riktigt tjocka och fina så att man får ut och jaga abborrarna och prova på lite ismete efter gädda.

Ser man lite längre fram i tiden så ska det bli fantastisk skoj att få lägga i ”nya” båten och njuta av vårfisket.

Just nu får jag nöja mig med lite rullvård, fisketidningar och fiskefilmer.
Den 18:e januari släpps ”Gädda – The Movie” som verkar bli ett litet ljus i vintermörkret.
Kolla in trailern på FiskeJournalen här

Gott Nytt År på er allihopa!
2 Responses
  1. AspLövet Says:

    Kan tänka mig en fiskerevansch 2010 med dig och M.t.P. men det måste vara varmt (dock inte ölen)


  2. Osse Says:

    Det måste vi ordna.

    Den här gången får du och jag se till att vi visar hur man plockar de stora gäddorna (eller åtminstone en varsin minigädda)